
Printistä digiin -siirtymä
Sekä digin että printin konkareina olemme kumppanisi, kun on aika pohtia asiakas-/jäsenlehden uutta roolia tai siirtää sisällöt digiin.
Ehkä sinunkin mielessäsi pyörii nyt asiakaslehden tulevaisuus tai digisisältöjen kasvanut tarve? Meillä on vankkaa kokemusta niin printin ja digin tekemisestä kuin siirtymästä printistä digiin, ja osaamme tarjota monenlaisia ratkaisuja.
Muutostilanteissa on fiksua miettiä koko kanavastrategiaa: mistä kohderyhmät tavoitetaan ja millaisia rooleja kanavilla on? Printti voi olla nyt jotain muuta kuin ennen: esimerkiksi vain harvoin ilmestyvä teemajulkaisu, ”lahja” rajatulle kohderyhmälle tai luksustuote. Digimaailmassa laadukas printti on brändille loistava tapa erottua ja sitouttaa.
Jos lehdestä luovutaan, on tärkeää suunnitella tarkasti, miten sisällöille löytyvät uudet kanavat ja miten lukijoista pidetään kiinni.
Printistä digiin siirtymisessä palveluitamme ovat esimerkiksi:
Sisältöstrategia
Kanavastrategia, kanavien roolien kirkastus
Konseptiuudistus tai uusi konsepti lehdelle
Verkkolehden tai muun digitoteutuksen sisällön ja ilmeen konseptointi
Sisällönsuunnittelu ja sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
Konsulttipalvelut kanaviin ja siirtymään liittyen
Tutustu myös sisältöstrategian, sisällönsuunnittelun ja konseptoinnin sekä koulutusten ja konsultoinnin palveluihimme.