Mehiläisen terveyssisältöihin puhallettiin ihmisläheinen ja empaattinen henki

Suureksi iloksemme Mehiläinen on valinnut meidät strategiseksi sisältökumppanikseen. Yhteistyö on synnyttänyt tuottoisaa digisisältöä, joka paitsi kasvattaa liikennettä ja ohjaa asiakkaita ajanvarauksiin, myös tukee Mehiläisen vahvaa brändiä. Salaisuutemme? Syvä asiakasymmärrys, rautainen kokemus terveyssisällöistä – ja empatian taju.

Mistä lähdimme liikkeelle?

Mehiläinen halusi rakentaa sivustostaan Suomen asiakaslähtöisimmän terveysalan median ja nostaa terveyssisällöt uudelle tasolle.

Mehiläisellä oli vahva luottamus siihen, että laadukkaat sisällöt tukevat Mehiläisen liiketoiminnallisia tavoitteita ja vahvistavat brändimielikuvaa toimialan ajatusjohtajana.

Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?

Mehiläisen ja Aller Ideasin yhteistyö alkoi syksyllä 2022 käsi kädessä Mehiläisen sivustouudistuksen kanssa. Pohdimme yhdessä, millaiset sisällöt parantavat asiakaskokemusta, kasvattavat sivustoliikennettä, buustaavat ajanvarauksia ja tukevat Mehiläisen jo valmiiksi vahvaa brändiä.

Aller Ideas räätälöi Mehiläisen sisältöstrategiasta johdetut sisältökonseptit, jotka ohjaavat kunkin palvelukokonaisuuden sisältötyötä. Sisällöt suunnitellaan analytiikan pohjalta ja tuotetaan hakukoneoptimoidusti.

Aller Ideasin kokenut terveystiimi vaalii ajatusta, että terveyssisältöjen äänensävy vaatii asiantuntevan faktatiedon lisäksi erityistä herkkyyttä, syvällistä ymmärrystä ja lukijan tunnetilojen huomioimista. Pohdimme tarkkaan, millainen tieto on tarkoituksenmukaisinta, kun lukija hakee apua akuuttiin vaivaan tai asiakas on tulossa toimenpiteeseen, joka ehkä jännittää tai pelottaa.

Samaa luottamusta haluamme herätellä luomassamme visuaalisessa ilmeessä.

”Painotimme sisältökumppanin valinnassa näkemyksellisyyttä ja jaettua kunnianhimoa rakentaa Mehiläisen verkkosivusta
Suomen paras ja asiakaslähtöisin terveysalan media.
Laadukkaat ja selkeät sisällöt ovat avainroolissa digitaalisen asiakaskokemuksemme kehityksessä, etenkin tulevassa verkkosivu-uudistuksessamme”

Mehiläisen digitaalisesta markkinoinnista ja eCommercesta vastaava johtaja Emilia Dermedesiotis

Kun haluat tuloksellisia sisältöjä ja luovia ratkaisuja, me autamme.

Edellinen
Edellinen

Lidl

Seuraava
Seuraava

Yliopiston Apteekki