
Inspiroimme Valio Aimon asiakkaita
Sesonkituotteet-julkaisulla
Valio Aimo halusi palvella ammattilaisasiakkaitaan työvälineellä ja sisältöpaketilla, joka esittelisi innostavia reseptejä ja tukkukaupan tasokasta valikoimaa. Loimme kolme kertaa vuodessa ilmestyvän Sesonkituotteet-kausijulkaisun, joka sisältää runsaasti inspiraatiota, vinkkejä ja uusia ideoita.
Mistä lähdimme liikkeelle?
Ideas oli ollut pitkään Heinon Tukun sisältökumppani, kun Valio osti sen, ja syntyi uusi Valio Aimo -tukku. Olimme jo aiemmin konseptoineet monipuolisen kausikatalogin, jota haluttiin uudistaa Valio Aimo -tukkua ajatellen. Valio Aimo toivoi asiakkailleen palvelevaa työvälinettä ja innostavaa sisältöpakettia, joka sisältää reseptejä, vinkkejä ja tietoa tukun tuotteista. Sen avulla halutaan vahvistaa mielikuvaa laajasta ja tasokkaasta valikoimasta, nostaa omia tuotteita näyttävästi esille ja tuoda tavarantoimittajille näkyvyyttä.






Mikä oli sisältömarkkinoinnin ratkaisu?
Suunnittelimme Valio Aimolle Sesonkituotteet-kausijulkaisun, josta löytyvät tukun uutuudet ja muut ajankohtaiset tuotteet sekä ruokatoimittajamme suunnittelemat oivaltavat reseptit ja vinkit kauden tarjottaviin. Kolme kertaa vuodessa ilmestyvän, visuaalisesti houkuttelevan kausijulkaisun tavoitteena on tukun tuotevalikoiman esittelemisen lisäksi tarjota asiakkaille runsaasti inspiraatiota, uusia ideoita ja käytännön vinkkejä.
