Ideas jatkaa Vuoden sisältötoimistojen ykkösenä

Sisältömarkkinointitoimisto Ideas palkittiin 29.2. Vuoden toimisto 2024 -tutkimuksen palkintotilaisuudessa oman kategoriansa voittajana. Mitalisteja palkittiin 13, joista Ideas oli paras sisältötoimisto.

Regin Vuoden Toimisto -tutkimus tarkastelee vuosittain markkinointi-, mainos- ja viestintäpalveluja ostavien asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluja tarjoaviin toimistoihin, toimiston valintaan vaikuttavia kriteereitä ja markkinointialan kehityssuuntia.

”Sydämellinen kiitos asiakkaillemme yhteistyöstä ja arvioista Vuoden toimisto -tutkimuksessa! Asiakastyytyväisyys on yksi tekemisemme kulmakivistä, ja on upeaa, että panostukset siihen näkyvät”, sanoo Allerin markkinointipalveluiden ja Ideasin liiketoimintajohtaja Sanna Riquelme.

”Ideasin tavoitteena on aina ollut laatu ja luotettavuus – niin tekemissämme sisällöissä ja suunnittelussa kuin asiakastyössä. Vuoden toimisto -menestys kertoo, että olemme onnistuneet tässä, mistä jättimäinen kiitos koko huipputiimillemme, joiden syväosaamiseen ja innostukseen kaikki perustuu”, sanoo Ideasin sisältöjohtaja Anna Vartiainen.

10-vuotias Ideas on erikoistunut sisältömarkkinointiin, strategiseen suunnitteluun ja luoviin toteutuksiin. Tiimillä on vahva journalistinen sisältöosaaminen ja sen erikoisaloihin kuuluu esimerkiksi ruoka, terveys, koti, energia ja talous. Ideasin asiakkaita ovat muun muassa Vepsäläinen, Värisilmä, Hartwall, Vaasan Sähkö, Yliopiston Apteekki, Valio Aimo, Mehiläinen, Marttaliitto ja POP Pankki. Ideas kuuluu yhdessä digitaalisen markkinointi- ja sometoimisto Dinglen kanssa Allerin markkinointipalveluihin. 

Kun haluat tuloksellisia sisältöjä ja
luovia ratkaisuja, me autamme.

Edellinen
Edellinen

Kohti tavoitetta ja sen yli – tulokselliset verkkosisällöt vahvistavat myyntiä, brändiä ja sitoutumista

Seuraava
Seuraava

Rakkaudesta ruokaan – Näin Ideasin ruokakuvauksissa rakennetaan tarinoita